روابط عمومی فیلیمو اعلام کرد که علاقه‌مندان به حضور در دوره‌های مهارتی و آموزشی «فیلیمومدرسه» در شهرهای محروم ایران می‌‎توانند به صورت رایگان از تمام امکانات این پلتفرم استفاده کنند.

استفاده رایگان شهرهای کم‌برخوردار ایران و افغانستان از پلتفرم آموزشی آنلاین

به گزارش قدس آنلاین و براساس اعلام این پلتفرم «فیلیمومدرسه» در راستای عدالت آموزشی برای ۴۰۵ شهر دور از مرکز و کم برخوردار رایگان است و دانش‌آموزان این مناطق تنها با نصب و عضویت در این پلتفرم مخاطب تمام امکانات این برنامه خواهند بود.  بر این اساس از آغاز فصل تابستان، بیش از ۴۷ هزار دانش‌آموز مناطق محروم بصورت کاملا رایگان از این پلتفرم برای یادگیری و یا بهبود آموزشی مهارتی دروس خود استفاده کرده‌اند.
 
علاوه بر مناطق محروم ایران، این پلتفرم برای دانش‌آموزان افغانستانی نیز به صورت رایگان در دسترس است. در کشورهای همسایه مانند افغانستان نیز، دخترانی که بعد از ورود طالبان از تحصیل بعد از کلاس ششم محروم می‌شوند و پسرانی که تحت اجبار مجبور به تحصیل در حوزه‌های مذهبی و نظامی هستند، می‌توانند از این پلتفرم استفاده کنند تا کمبودهای تحصیلی‌شان جبران شود و با دوره‌های مهارتی این برنامه مطالب و اطلاعات جدید بیاموزند. 

 این پلتفرم کمک آموزشی ویدئومحور، امسال با بیش از ۶۰ دوره آموزشی جذاب به استقبال تابستان رفت و از ابتدای تابستان کلاس‌های آموزش زبان کره‌ای، نجوم، کارگاه ساخت اسلایم، سرآشپز، آموزش روخوانی قرآن، آزمایشگاه امیلی، هوش مصنوعی، آموزش فوتبال، زبان انگلیسی، روبیک، اسکرچ و... را در دسترس علاقمندان قرار داده است.  
  
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.